M-marketing ApS logo

Biograf-reklame kombineret med sms konkurrence


Hvordan laver man en Biograf-reklame som kunderne også husker når filmen er slut?

Resultatet blev en reklame i form af en sms-konkurrence hvor biograf-gæsterne blev opfordret til at deltage gratis via deres Mobiltelefon.

 

Relevant information med sig hjem 

Gæster der deltog i konkurrencen, fik en bekræftelse på deres deltagelse direkte via SMS.
Derudover blev de samtidig opfordret til at besøge Camp Hverringes hjemmeside hvor de kunne finde mere information og inspiration til en god ferie.

Ved at gæsterne havde alle relevante informationer med sig hjem på mobiltelefonen gjorde dem i stand til, at besøge hjemmesiden når de havde tid og lyst, i rolige omgivelser evt. sammen med familien.
Kampagnen løb i perioden uge 7-9, hvor mange interesserede biograf-gæster sendte sms'er for at deltage i konkurrencen.

 

Ekstra dimension

Via Medie-analyse-data kunne kampagnens effekt fordelt på landsdele efterfølgende analyseres. Disse data bidragere naturligvis med en ekstra dimension som er svær at måle ved traditionelle medier.

Med baggrund i interessen for konkurrencen kan fx overvejes om der efterfølgende skal følges op med annoncer i lokale aviser i de områder hvor interessen var størst, eller styrke markedsføringen i de områder hvor interessen var lavest.

 

 

Kontakt os gerne via telefon for mere information omkring Konkurrencer/Analyser

Eller udfyld kontakt formularen, så svarer vi hurtigst muligt


Adresse

M-marketing ApS
Bystævnevej 2
DK-5200 Odense V

Kontaktinfo

Tlf.: +45 5192 8574
mail: info@m-marketing.dk

Åbningstider

Mandag til torsdag 9.00-16.00
Fredag 9.00-15.00

Vi er klar til at hjælpe

© 2017 m-marketing aps