M-marketing ApS logo

Vil i prøve Mobil Stregkoder i 2012? kom godt fra start

En stor bølge af Mobil Stregkoder rullede ind over Danmark i 2011 med mange og spændende kampagner.

Med denne bølge fulgte desværre mange virksomheder som brugte de nye muligheder forkert og derved gav forbrugerne en dårlig oplevelse på hjemmesider som ikke er optimeret til mobiltelefonerne, manglende information mv.

Det bedste fra open source QR-stregkoder

En af styrkerne ved Mobil Stregkoder er at de er open source, derfor kan stregkoderne scannes af rigtig mange stregkodescanner apps. 
Hvis man søger på 'QR reader' i sin app-store, får man hurtigt mange muligheder. Derfor er det utrolig nemt, at komme igang med at scanne stregkoder i ugeblade, aviser mm.

 

Hvorfor en professionel løsning?

Fordi QR koder er open source er der et væld af muligheder for, at generere og publicere stregkoder med få klik. Det kan være en god ide hvis man skal bruge en stregkode til et visitkort eller ønsker, at lege lidt med stregkoderne i det små.

En professionel løsning er designet til at håndtere de udfordringer der er i forbindelse med annoncer, plakater, flyers mv. Derudover spiller korrekt vejledning en central rolle, så stregkoderne lever op til Best Practice samt det indhold man henviser kunderne til er optimeret til mobiltelefonen. 

Hos M-marketing har vi kombineret det bedste fra QR-stregkoder med avanceret teknik og viden som ikke kan undværes for den professionelle virksomhed.



3 hurtige forskelle på open source QR koder og professionelt system til QR-koder

1. Mulighed for at ændre det sted stregkoden henviser til uden, at ændre i annoncen.

Er stregkoden trykt på 10.000 flyers og sker der ændringer i sidste øjeblik er det ikke noget problem med en professionel løsning. Man har altid 100% kontrol over aktive stregkoder og kan henvise kunderne til en anden adresse uden at trykke nye flyers. Det kan man ikke med en open source løsning.

2. Mediemåling og statistik over antal scan

I forhold til fremtidig markedsføring er det vigtigt at måle hvilke stregkode der scannes samt hvor ofte. Denne viden opsamles af statistik serveren og præsenteres i et nemt og overskueligt design. Denne viden får man ikke med en open source løsning.

 

3. Undgå stregkoder der ikke kan scannes

Nogle af de faktorer der spiller ind i hvor let en stregkode er at scanne er bl.a. længden af den URL stregkoden indeholder, mobiltelefonens kamera og stregkodens størrelse. Med en professionel løsning kombineret med den rette vejledning undgår man, stregkoder der ikke kan scannes til gene for virksomhedens kunder.


Mobil Stregkoder er rigtig sjove og intuitive at bruge. 

Kom godt fra start med Mobil Stregkoder i 2012, ring eller skriv gerne og kom hurtigt videre.

Arkiv over nyheder

Relevante artikler

link til flere artikler

M-marketings produkter

link til flere produkter

Adresse

M-marketing ApS
Bystævnevej 2
DK-5200 Odense V

Kontaktinfo

Tlf.: +45 5192 8574
mail: info@m-marketing.dk

Åbningstider

Mandag til torsdag 9.00-16.00
Fredag 9.00-15.00

Vi er klar til at hjælpe

© 2018 m-marketing aps