M-marketing ApS logo

Sjov og Interaktiv Påske Markedsføring

Påsken står for døren I den forbindelse er det oplagt at benytte lejligheden til at give ens kunder sjov og interaktiv markedsføring via mobiltelefonen.

Der er flere måder hvorpå forbrugerne aktivt kan interagere med din virksomhed i forbindelse med påske-markedsføringen fx. SMS, MMS, Mobil-Site og Mobil Stregkoder.


Påske kampagner

Afhængig af målgruppe, kan det fx være relevant at lave en SMS-påske Quiz hvor interesserede kunder får et spørgsmål hver dag i løbet af påsken som skal svares på via sms for, at deltage i lodtrækningen om flotte præmier.

Ved at give interesserede kunder mulighed for, at deltage i fx en påske-Quiz bliver din virksomhed profileret direkte til interesserede kunder hver dag i påsken hvilket giver bl.a. øget Top-of-Mind effekt hos kunderne samtidig med, at man har forbrugernes ubetingede opmærksomhed når de læsere SMS-Quiz spørgsmålet.

Starten på en langsigtet kunderelation

Brug evt. påsken til at være Startskuddet for en langsigtet kunderelation i form af en Kundeklub hvor medlemmerne modtager tilbud, nyheder, konkurrencer mv. direkte via E-mail Nyhedsbrev eller SMS-nyheder.

Kontakt os gerne for mere information
 

Arkiv over nyheder

Relevante artikler

link til flere artikler

M-marketings produkter

link til flere produkter

Adresse

M-marketing ApS
Bystævnevej 2
DK-5200 Odense V

Kontaktinfo

Tlf.: +45 5192 8574
mail: info@m-marketing.dk

Åbningstider

Mandag til torsdag 9.00-16.00
Fredag 9.00-15.00

Vi er klar til at hjælpe

© 2018 m-marketing aps