M-marketing ApS logo

Museum går nye veje for at nå ud til kunderne

The Museum of Modern Art i New York har valgt at gå nye veje for, at tiltrække flere besøgende.

Ved at integrere den Mobile Platform sammen med de øvrige kommunikations kanaler har Museum of Modern Art mulighed for, at interagere med kunderne der hvor interessen er størst.


Der hvor interessen er størst

Museum of Modern Art har trykte annoncer ved busstoppesteder, i flere lokale aviser samt ved udvalgte telephone kiosks og coffee shops. Tidligere var det ikke muligt, at skabe en direkte dialog med interesserede gæster ved ovennævnte kontaktpunkter.

I sommer-månederne juni/juli 2010, er de traditionelle plakater forsynet med muligheden for, at få rabat på adgangsbillet samt mange andre fordele, direkte på telefonen.


På denne måde rammes interesserede besøgende lige der hvor interessen er størst, om det er når man læser avisen eller når man venter på bussen er ikke afgørende, det centrale er, at man som kunde har mulighed for at interagere med annoncen her og nu.

Ud over rabat-fordelene, virker interaktionen med reklamen samt SMS-beskeden på telefonen naturligvis også som en påmindelse i en travl hverdag, så interesserede gæster bedre husker annoncen og naturligvis kan finde SMS-beskeden frem og læse den igen på et senere tidspunkt.

    

Link til artikel

Arkiv over nyheder

Relevante artikler

link til flere artikler

M-marketings produkter

link til flere produkter

Adresse

M-marketing ApS
Bystævnevej 2
DK-5200 Odense V

Kontaktinfo

Tlf.: +45 5192 8574
mail: info@m-marketing.dk

Åbningstider

Mandag til torsdag 9.00-16.00
Fredag 9.00-15.00

Vi er klar til at hjælpe

© 2018 m-marketing aps