M-marketing ApS logo

McDonald's Flavor Battle

I forbindels med Sprite Step Off, som blev transmitteret på nationale kanaler i USA, ønskede McDonald's , at få brugernes mening omkring deres foretrukne burger fra McDonald's.

Det var helt naturligt for McDonald's, at anvende SMS beskeder i afstemningen. Det er en integreret del af de unges kommunikation og helt naturligt for dem, at bruge dette medie sagde Rob Jackson, director of U.S. marketing ved McDonald's USA, Oak Brook, IL.

McDonald's brugte Sprite Step Off til at promovere  'The McDonald's Flavor Battle', hvor udvalgte DJ's repræsenterede hver deres burger fra McDonald's. Det var herefter op til kunderne, at stemme på deres favorit på McDonald's egen hjemmeside.

Link til artikel

 

Arkiv over nyheder

Relevante artikler

link til flere artikler

M-marketings produkter

link til flere produkter

Adresse

M-marketing ApS
Bystævnevej 2
DK-5200 Odense V

Kontaktinfo

Tlf.: +45 5192 8574
mail: info@m-marketing.dk

Åbningstider

Mandag til torsdag 9.00-16.00
Fredag 9.00-15.00

Vi er klar til at hjælpe

© 2018 m-marketing aps