M-marketing ApS logo

Bliv set midt i juletravlheden

December er en travl tid for de fleste, mange gøremål, indkøb og gaver der skal ordnes.

December 2010 forventes at udmærke sig ved øget fokus på inddragelse af SMS-nyheder for, at kunne komme helt ud til kunderne med tilbuddene udenom de mange Tilbudsaviser og Nyhedsbreve der traditionen tro udkommer i perioden.

I forbrugernes bevidsthed

I den travle juletid er det ekstra vigtigt for forbrugerne at træffe de rigtige beslutninger, så man bruger tiden bedst muligt og samtidig føler man har gjort en god handel.

Derfor vil mange være tilbøjelige til, at tage de sikre valg i kendte butikker hvor de kender kvaliteten og servicen så man ikke risikerer at spilde tiden og måske kun opnå en lille ekstra rabat.

 


Hvem elsker ikke særbehandling?

Special-tilbud som er forbeholdt butikkens Kundeklub og gerne med modtagerens navn i beskeden, adskiller sig fra de traditionelle massemedier, ved at have fokus på den enkelte person og vedkommendes situation. 
Modtageren føler ganske enkelt, at tilbuddet kommer fra 'en god ven af familien' og ser ikke tilbuddet som traditionel reklame. Dette gør ligeledes at der ofte er en langt højere respons på disse tilbud og mange derved vælger, at reagere på tilbuddene og besøge butikken.

Synlighed gør Forskellen

Det er ganske enkelt synlighed og det at være i forbrugernes bevidsthed, der er med til at flytte omsætning. Hvis man ikke allerede har en Kundeklub tilknyttet sin forretning, er Juletiden ligeledes den perfekte anledning til at indsamle nye medlemmer, det kræver ikke nogen stor opsætning, der er både hurtigt og nemt.


Langvarigt Kundeforhold


Kunder der synes godt om butikken og kan lide servicen, er naturligvis interesseret i at få flere gode tilbud fra forretningen. Det er nemmere, at sælge nye varer til en kunde der allerede kender butikken, frem for en helt ny kunde.
Ved at have fokus på at styrke Kundeklubben investeres der i fremtiden, idet traditionel markedsføring har 'peaks' hvor effekten er høj, hvorefter den falder kraftigt.
Derimod kan en Kundeklub medvirke til øget omsætning udenfor højtiderne ligeledes ved, at sende Nyhedsbreve og SMS-nyheder til interesserede kunder, frem for den omkostningstunge traditionelle markedsføring.


Kom i gang med din nye Kundeklub, ring eller udfyld kontaktformularen nedenfor.

Er du kommet sent i gang har vi også den rette løsning til dig, kontakt os og hør nærmere

Arkiv over nyheder

Relevante artikler

link til flere artikler

M-marketings produkter

link til flere produkter

Adresse

M-marketing ApS
Bystævnevej 2
DK-5200 Odense V

Kontaktinfo

Tlf.: +45 5192 8574
mail: info@m-marketing.dk

Åbningstider

Mandag til torsdag 9.00-16.00
Fredag 9.00-15.00

Vi er klar til at hjælpe

© 2018 m-marketing aps