M-marketing ApS logo

Professionel kundeklub

Med en professionel kundeklub kan man øge omsætningen, skabe mere loyale kunder og styrke forretningsgrundlaget.

pro_kundeklubKundeklubben er specielt designet til at gøre det så nemt som muligt

M-marketing´s professionelle SMS og Email kundeklub er specielt designet til at håndtere alle de tidskrævende opgaver der normalt er forbundet med en professionel kundeklub. Herved kan man kan fokusere på sin kerneforretning frem for administrative opgaver.
Det kan være en god ide, at prøve forskellige kundeklubber hvis man står og skal vælge samarbejdspartner, fordi der er utrolig stor forskel på hvor nemme de er at bruge, kundeservice mm..

M-marketing tilbyder desuden en unik mulighed for at samle en række muligheder i samme enkle løsning. Herved kan man tilføje flere muligheder til sin kundeklub uden at skulle have data flere forskellige steder.

Fx kan man have både SMS-kundeklub, Email kundeklub, SMS-konkurrencer, Webapp, Mobil Stregkode kampagner ét sted. Dette er helt unikt og gør arbejdet meget lettere for virksomhed og kunder.

 

En god kunderelation er altafgørende for de fleste forretningers overlevelse

I de seneste år har de fleste forretninger oplevet at kunderne ikke nødvendigvis bare kommer ind i forretningen af sig selv, men at der skal ekstra annoncer og gode tilbud til, for at få dem ind i forretningen.
En måde at gøre det på, er ved at sætte dyre annoncer i aviser mm. som i sagens natur har en kortsigtet effekt idet aviserne afleveres til genbrug efter de er læst.

Med en professionel kundeklub har man en unik mulighed for, at sende en god nyhed eller et godt tilbud ud til sine kunder, uden man behøver købe dyre annoncepladser.
På den måde kan man ‘booste’ salget i stille perioder og derved give kunderne ekstra god service samtidig med at man styrker omsætningen i forretningen.
 

Vi synes ikke vi har noget spændende at fortælle! få nemt gode idéer


Det er vigtigt kun at skrive til kunderne hvis man har noget aktuelt og interessant at dele med kunderne. Derfor skal man ikke føle sig tvunget til sende 1-2 nyheder om mdr., bare fordi man har skrevet man vil gøre det i forbindelse med tilmelding. Det er langt bedre at gøre sig meget umage med det indhold der sendes ud og få kvalitet frem for kvantitet. Alternativt kan man undlade at love et bestemt antal Nyhedsbreve i forbindelse med tilmelding men bare skrive max 1-2 nyheder pr. mdr.

En god nyhed til kunderne kan med fordel tage udgangspunkt i noget aktuelt der sker, fx EM indenfor håndbold/fodbold, vejret sommer/vinter kombineret med et godt tilbud eller specielt kundearrangement mv. Send gerne en mail eller kontakt M-marketing, så hjælper vi jer videre hvis i gerne vil have sparring i forhold til Nyhedsbrevene.

Vi har også lavet en kort artikel hvor vi skriver hvordan man hurtigt kan opbygge en solid kundeklub, se i menuen til højre.



Få et gratis demo-login og prøv selv hvor nemt det er, brug gerne kontaktformularen nedenfor,

Relevante artikler

link til flere artikler

M-marketings produkter

link til flere produkter

Adresse

M-marketing ApS
Bystævnevej 2
DK-5200 Odense V

Kontaktinfo

Tlf.: +45 5192 8574
mail: info@m-marketing.dk

Åbningstider

Mandag til torsdag 9.00-16.00
Fredag 9.00-15.00

Vi er klar til at hjælpe

© 2017 m-marketing aps