M-marketing ApS logo

Gode Nyhedsbreve giver ekstra omsætning

Gode Nyhedsbreve knytter kunderne tættere til virksomheden og skaber ekstra omsætning.

Email Nyhedsbreve bruges ofte til at:

1. Generere direkte salg
2. Opbygge Brand og styrke kundernes loyalitet
3. Holde relationen med kunder der har købt serviceydelser

Fælles for de 3 ovenstående indfaldsvinkler er, at man altid skal se nyhedsbrevet fra kundernes synsvinkel.

Hvad kan man som kunde godt tænke sig?, hvad er relevant?, hvilke tilbud er relevante?, spiller årstiden en vigtig rolle for indholdet? mv.

 

Kundernes opmærksomhed

Der er mange der løbende gerne vil have kundernes opmærksomhed, derfor har de fleste kunder en effektiv måde til, at fravælge E-mail Nyhedsbreve som de ikke synes er relevante for dem.

En kunde der har tilmeldt sig virksomhedens kundeklub er som udgangspunkt interesseret i mere relevant information fra virksomheden. Brug derfor denne interessetilkendegivelse fornuftigt og skriv kun til kunderne når der er relevant information og ikke fordi man bare skal sende et Nyhedsbrev hver 14 dag.


Mere end god kvalitet til de rigtige priser

Et godt nyhedsbrev er med til at knytte kunden tættere til virksomheden. Det behøver ikke vær alverden, det kan fx være en invitation til specielle arrangementer, mulighed for at møde personerne bag virksomheden, tur rundt på virksomheden mf. Arrangementer hvor man kan lære kunderne bedre at kende, så man leverer mere en god kvalitet til de rigtige priser.

Det er naturligvis altid en god ting hvis kunderne kan vinde noget. I den forbindelse er det godt at vælge en præmie som knytter kunden tættere til virksomheden og som kunden kan fortælle vennerne om efterfølgende fx ophold, oplevelser mv..

Ved at give kunden mere end god kvalitet til gode priser, opbygger man en kundeloyalitet som gør, at kunderne er mindre prisfokuserede og mindre tilbøjelige til, at besøge konkurrenterne. Kunderne vil ofte gerne betale for ekstra god kundeservice og en god købsoplevelse.

 

Top of Mind

 

Værdien af et godt nyhedsbrev skal ofte ses over en længere periode. Den dag kunden har brug for et produkt virksomheden kan levere ligger man i 'top of mind', og kunden har ofte distanceret sig fra konkurrenterne, da kunden nærmest er ven af huset. Med andre ord er chancen for, at kunden køber samme sted langt større, og prisen kan derfor blive mere underordnet.



Brug færdige Email Nyhedsbrev skabeloner - så bliver det ikke nemmere


Det er aldrig for sent at komme i gang med med at sende flotte nyhedsbreve til ens kunder.

Brug gerne kontaktformularen nedenfor og se hvor nemt det kan gøres når man har færdige skabeloner som ligger klar.
 

Relevante artikler

link til flere artikler

M-marketings produkter

link til flere produkter

Adresse

M-marketing ApS
Bystævnevej 2
DK-5200 Odense V

Kontaktinfo

Tlf.: +45 5192 8574
mail: info@m-marketing.dk

Åbningstider

Mandag til torsdag 9.00-16.00
Fredag 9.00-15.00

Vi er klar til at hjælpe

© 2017 m-marketing aps